poniedziałek, 11 marca 2013

Rich media Sony Xperia

Kampania Sony stworzona dla nowego modelu telefonu Xperia, to jeden z ciekawszych przykładów jaki znalazłem ostatnio w polskim mobile. Sony korzysta z sieci reklamowej Adtotal, a sam banner widoczny jest między innymi w mobilnym wydaniu Wirtualnej Polski. Kreacje umieszczono na pięciu ruchomych planszach pomiędzy którymi możemy się swobodnie poruszać. Jest to bardzo atrakcyjna i ciekawa forma prezentowania treści.

Po kliknięciu na kreację przenosimy się do dedykowanej mobilnej strony telefonu Xperia.Witryna jest niezwykle prosta, a jednocześnie kryje w sobie wiele interesujących elementów.



Pierwszy z nich widoczny jest zaraz po pełnym załadowaniu strony i pozwala nam zmieniać kolor obudowy telefonu. Do wyboru są trzy kolory. Oprócz tego z ekranu "startowego" przywita nas całkiem spora ilość zdjęć zaszytych w galerii slideshow. Strona zawiera bardzo dużo informacji dotyczących telefonu Xperia. Dlatego dostęp do treści podzielony został na trzy podkategorie. Przegląd, funkcje i dane techniczne.

Zakładka funkcje została zbudowana w ciekawy sposób. Stworzono 5 dużych buttonów z podziałem na najważniejsze aspekty telefonu (wyświetlacz, aparat, wzornictwo i wytrzymałość, łączność, procesor i bateria). Po kliknięciu, jednego z przycisków, rozsuwa się on w dół prezentując pełen zakres danych, zdjęć i filmów na wybrany temat. Takie rozwiązanie pozwala szybko zapoznać się z potrzebnymi informacjami. Bardzo fajnie zaprezentowano również technologię HD Voice, gdzie po kliknięciu na "button play" z naszych głośników leci nagrana wcześniej rozmowa telefoniczna prezentująca możliwości usługi eliminującej szumy z otoczenia.

Generalnie strona zaprojektowana jest w jednym długim układzie pionowym. Dzięki temu dostęp do wszystkich treści jest niezwykle prosty. Po zmianie orientacji telefonu z pionowej na poziomą, witryna sama dopasowuje układ treść do naszego ekranu, czyniąc tym samym stronę Xperii w pełni responsywną. Kierując się w dół strony natkniemy się jeszcze na kilka galerii slideshow z całą masą zdjęć i filmów promocyjnych.


Całość bardzo mi się podoba. Wszystko jest naprawdę ładnie zaprezentowane, ze stylem i gracją. Buttony są wystarczająco duże by bez problemu w nie kliknąć, nawet w kołyszącym się autobusie. Sama kreacja i format reklamy rich media na wp.pl zachęca do zapoznania się z kampanią.

0 komentarze:

Prześlij komentarz