czwartek, 14 lutego 2013

Klik za klikiem

„Podróż do wnętrza Ziemi" to najnowszy konkurs organizowany przez międzynarodową firmę MasterCard. Do jego promocji oprócz standardowej reklamy w „dużym Internecie” wykorzystano również mobilny kanał dotarcia do odbiorców.
Statyczny banner widoczny jest na głównej stronie mobilnego wydania Onetu. Kreacja została umieszczona w formacie 300x250 px. Po kliknięciu na nią przechodzimy do mobilnego serwisu poświęconego konkursowi. Strona jest bardzo prosta. Postawiono na totalny minimalizm w formie graficznej. Niestety nie zrobiono tego samego w kwestii klikalności.

Na głównej stronie znajdziemy kilka głównych buttonów, które odsyłają nas do odpowiednich zakładek. Gdy klikniemy w któryś z nich ładuje nam się strona z kolejnymi buttonami do wyboru. Witryna oferuje, więc dostęp między innymi do informacji dotyczących zasad konkursu z podziałem na etapy, nagrody z podziałem na nagrody tygodniowe, dzienne i nagrodę główną czy ranking. Również z uwzględnieniem poszczególnych okresów. To sprawia, że użytkownik zaklika się, zanim pozna całość informacji dotyczących konkursu. W całej witrynie naliczyłem łącznie 43 buttony plus bardzo rozbudowane drzewo wyników archiwalnych z 64 buttonami. To zdecydowanie za dużo. Przypominam, że przeglądamy stronę z poziomu smartphona i najprawdopodobniej łączymy się z Internetem przez sieć. Rozumiem, że każde kliknięcie to dla Klienta cenna statystyka, ale czy naprawę do nagrody dziennej trzeba było stworzyć aż osiem osobnych buttonów z podziałem na każdy tydzień trwania konkursu? 



W witrynie znajdziemy również zaszyty film z Youtuba i dosłownie kilka zdjęć z nagrodami.


0 komentarze:

Prześlij komentarz