wtorek, 14 maja 2013

4 w 1 czyli Rich Media Volvo

Witam ponownie. Dawno nic nie pisałem, ale były ku temu ważne powody i od razu prezentuję kolejną kampanię z branży samochodowej. Tym razem pojawia się marka, która jeszcze nie miała okazji tu gościć.

Volvo idąc chyba za wzorem innych marek związanych z czterema kółkami wybrała mobile rich media, prezentując swoją kreację na kilku planszach.
Użytkownik może dowolnie przesuwać je w lewo lub prawo. Na kilku z nich Volvo przygotowało jednak niespodziankę. Zamiast jednego zdjęcia jak to bywa w standardzie, tym razem znalazły się, aż cztery. Co więcej zdjęcia te możemy powiększyć do pełnego rozmiaru kreacji. Jest to chyba pierwsza kampania z wykorzystaniem takiego mechanizmu. Duże brawa dla Volvo.

Baner jak zwykle odsyła na witrynę internetową. W tym przypadku użytkownik może umówić sie na jazdę testową. Ostatnia plansza zawiera także button Call to action z bezpośrednim przekierowaniem na infolinię Volvo.



1 komentarze:

  1. Popularne hasło "Rich Media", inna forma wykorzystania starszych technologii -świat idzie do przodu i Volvo musi.

    OdpowiedzUsuń