środa, 13 lutego 2013

Mobilna Skoda Octavia

Ostatnio w mobilnym wydaniu Onetu, pojawiła się nowa kampania Skody. Czeska firma motoryzacyjna promuje w ten sposób swój model Skode Octavie Combi. Głównym celem przekazu jest poinformowanie odbiorców o wyprzedaży rocznika 2012. Kampania wykorzystuje standardowy format banneru statycznego. Po kliknięciu na kreację, przenosimy się do mobilnego serwisu Skody, gdzie możemy wysłać swoje zgłoszenie i umówić się na jazdę próbną. Ze strony możemy również pobrać elektroniczną wersję cennika wraz z informacją o wyposażeniu samochodu.



Kampania niczym szczególnym się nie wyróżnia. Jest to zwykły banner z prostą witryną w wersji mobilnej.  Cieszyć może jedynie to, że ostatnio coraz więcej pojawia się takich kampanii co oznacza sukcesywne, choć ostrożne zainteresowanie branżą mobilną wśród reklamodawców.

0 komentarze:

Prześlij komentarz