piątek, 22 lutego 2013

MasterCard Mobile Polska


Przeglądając ostatnio lekką stronę pb.pl natchnąłem się na kolejną reklamę MasterCard. Tym razem kreacja zachęcała do ściągnięcia aplikacji „MasterCard Mobile Polska”. I tak też zrobiłem.

Aplikacja „MasterCard Mobile Polska” jest dla mnie czymś w rodzaju przewodnika, z którego  dowiaduje się gdzie i jak za pomocą telefonu mogę zapłacić za swoje zakupy. To swoiste narzędzie służące do popularyzacji płatności komórką. 


Aplikacja jest bardzo prosta i przejrzysta. Oferuje ona dostęp do listy punktów, firm i sklepów, z podziałem na poszczególne kategorie, w których możemy zapłacić telefonem. Spośród wymienionych znajdziemy punkty zakupu biletu kolejowego, biletu do kina, muzyki czy chociażby parkowania.
Program oferuje również podgląd najbliższych lokalizacji znajdujących się wokół użytkownika. Póki co nie zadowala mnie ta funkcja, ponieważ w moim przypadku wyświetliła mi się lista punktów, oferujących sprzedaż przez Internet jak np. iplay.pl, który nie ma nic wspólnego z moim aktualnym położeniem. W aplikacji dostępna jest również zakładka informacyjna z logami partnerów MasterCard i zakładka o promocjach, których na razie nie ma.

Jak wspomniałem na początku aplikacja jest prosta i czytelna. Jak dla mnie... mało użyteczna. Według mnie to apka z kategorii ZAINSTALOWAĆ-OTWORZYĆ-ODINSTALOWAĆ. Do tego brakuje buttona wyjścia.

Aplikacja promowana jest również za pomocą outdooru.


Film promocyjny.






0 komentarze:

Prześlij komentarz