Bardzo często jest tak, że nowe kampanie reklamowe zaczynają się z
początkiem nowego tygodnia. Nie inaczej jest w przypadku kolejnej
reklamy w mobilnym wydaniu Onetu. Tym razem reklamuje się jeden z
operatorów telefonii komórkowej, firma P4 Sp. z o.o ze swoją marką Play.
Pod adresem m.onet.pl, na głównej stronie widzimy dynamiczny banner z kreacją. Banner składa się z czterech szybko rotujących i zapętlonych komunikatów. Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców o nowej usłudze internetowej operatora. Polega ona na nielimitowanym dostępnie do stron www*. Klikając na kreację łączymy się z mobilną witryną sieci Play. Zawiera ona tylko jedną stronę ze szczegółami oferty i buttonem typu "call to action", dzięki któremu możemy bezpośrednio połączyć się z numerem (730-300-400) pod, którym uzyskamy więcej informacji
Jest to skromna choć poprawnie przygotowana kampania. Animowany banner przykuwa uwagę odbiorcy, a dedykowana witryna jasno i czytelnie przekazuje najważniejsze informacje dotyczące oferty. Miejsce umieszczenia reklamy nie jest przypadkowe, gdyż to właśnie użytkownicy mobilni będą najbardziej zainteresowani nielimitowanym dostępem do stron www.
* Ze strony operatora: "Formuła WWW obejmuje wyłącznie odbieranie ruchu HTTP i nie obejmuje
m.in. oglądania wideo oraz szyfrowanego połączenia z pocztą e-mail. Po
wyczerpaniu podstawowego pakietu danych prędkość transferu również w
ramach Formuły WWW istotnie ograniczona."
poniedziałek, 18 lutego 2013
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz