Banner wykupiony został przez producenta elektroniki, firmę Samsung, która promuje swoje tablety. W kampanii wykorzystany został Expand banner co oznacza, że po kliknięciu na kreacje, banner zostaje wysunięty w dół. Tym samym znacznie zwiększa się ilość miejsca na treść.
Jak zawsze po kliknięciu otwiera nam się mobilna strona Klienta. Choć pierwsza zakładka jest przygotowana pod kampanię, kolejne kliknięcia przenoszą nas na standardową mobilną stronę Samsunga. Podobnie jak w przypadku BMW xDrive.
Witryna frontowa składa się z dwóch głównych grafik, które
odsyłają nas do karty danego produktu. Znajdziemy tam informacje na temat
właściwości i specyfikacji tabletów, galerię ze zdjęciami oraz promocyjne video. Bardzo
lekka, przejrzysta i przyjazna dla oka strona.
Reklamę zauważyłem również w mobilnej sieci firmy Ringier Axel Springer Polska w witrynach: m.forbes.pl czy szybki.fakt.pl.
0 komentarze:
Prześlij komentarz