środa, 24 kwietnia 2013

Hannibal i krew na telefonach.


W mobilnym internecie trwa kampania reklamowa z wykorzystaniem niestandardowej kreacji Rich Media. Na dużych polskich portalach i stronach mobilnych użytkownicy mają możliwość doświadczenia spotkania z dr Lecterem. Dotykając ekranu zostawiają na nim „wirtualne” krople krwi, a po zaciemnieniu ekranu ich oczom ukazuje się właściwa cześć kreacji, w której można obejrzeć krótki zwiastun, przejrzeć galerię zdjęć czy przeczytać opis serialu. Na telefonach z systemem iOS istnieje dodatkowo możliwość dodania przypomnienia o premierze serialu do kalendarza.



Hannibal to dzieło obdarzonego niezwykłą wyobraźnią Bryana Fullera (Herosi, Gdzie pachną stokrotki) i słynącego z kreatywności reżysera Davida Slade'a (Saga „Zmierzch”: Zaćmienie, 30 dni mroku). To jednogodzinny serial AXN, składający się z 13 odcinków, opowiadający o początkach znajomości znanych bohaterów prozy Thomasa Harrisa - psychiatry Hannibala Lectera i Willa Grahama, jego pacjenta, utalentowanego profilera FBI. Ten wciągający thriller to historia mistrzowskiej manipulacji. Premiera pierwszego odcinka serialu odbędzie się 10 kwietnia


 

0 komentarze:

Prześlij komentarz